keserű méz

2012.05.13. 23:44

néhány napja csődöt mondtam. szétestem. ilyen még nem történt velem. valahogy félek újabban. igen. félek. ezt a szorongást nem tudom kielemezni. nem értem. mindig jól tudtam elemezni a helyzeteket. kimutatni a hibákat. megoldani a problémákat. ez az életem alapja. a problémamegoldás. és most ez sem megy.

A bejegyzés trackback címe:

https://nomadkodexek.blog.hu/api/trackback/id/tr784506933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása