bomló világ

2011.09.18. 00:17

Arra gondoltam, kicsit kitérek abból a írásvilágból, amit eddig követtem, megpróbálok valami újat. Meglátjuk hogy sikerül. Azért persze az elmélkedésnél megmaradok. A világról szeretnék írni, és arról, ahogy én látom ma

Őszinte leszek, nem nagyon érdekel, hogy mi történik a világgal manapság. Szóval hogy is mondjam? Vannak témák, amik érdekelnek, viszont úgy nagy általánosságban én nem követem napi rendszerességgel nyomon a sport híreket, a katasztrófákat, a belföldi és külföldi politikát, és úgy amúgy semmit sem. Hogy miért? Egyrészt jól megvagyok én a magam kis világában. Itt legalább mindig süt a nap. Másrészt, amúgy is telebombáznak rengeteg olyan információval, ami egyáltalán nem fontos. Mert címlapon van 2 napig, és végül kiderül, hogy hazugság volt.

Az egész hozzáállásomat annak köszönhetem, hogy manapság úgy gondolom, hogy a bolhából csinálnak elefántot, már ami a médiát illeti. Számomra annyira túlexponált az egész, hogy nem is vagyok rá kíváncsi.

Viszont látom, hogy az emberek mennyire nem törődnek egymással. Minden foglalkoztatja őket, csak épp az nem, ami igazán fontos lenne. Mindenki rohan a saját feje után, és észre sem vesszük egymást. No nem csak egymást, úgy egyáltalán. Kezd az egész emberiség abba az irányba elmenni, hogy tanulunk, dolgozunk, és úgy elsuhan az élet mellettünk, hogy észre sem vettük. Kezdünk monoton életet élni. Mindenkinek az anyagi biztonság a legfontosabb, az nem baj, ha erre rámegy a család.

Ha hinnék a csodákban, akkor is tudnám, hogy ezen már egy csoda sem segíthet. Tehát irány 2012, a világ vége, és az emberiség hanyatlásának kezdete, és egy új kor hajnala. Amit csak azok élnek majd meg, akiknek volt pénze atombunkerre, meg tengeralattjáróra.

A bejegyzés trackback címe:

https://nomadkodexek.blog.hu/api/trackback/id/tr653235129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása